1. Introducció
El GRUP SHE i AULA INTERCULTURAL S.L., conscients del compromís contret amb els seus clients i la societat en general, han establert a les seves organitzacions un Sistema de Gestió de Qualitat, Ambiental i de Seguretat de la Informació (SGCASI) conforme a les normes UNE-EN-ISO 9001:2015, ISO 14001:202 311/2022 (ENS).
L’abast d’aquest sistema inclou la gestió de la seguretat de la informació en les activitats següents:
- GRUP SHE SPANISH HERITAGE:
o SHE EVENTS AND OTHERS, S.L.: Impartició de Formació no reglada i Agència de Viatges minorista.
o SHE HERENCIA, S.L.: Impartició de Formació no reglada i Agència de Viatges minorista.
o INTERLANG SERVEIS D’IDIOMES, S.L.: Impartició de Formació no reglada.
o AULA INTERCULTURAL S.L.: Impartició de Formació no reglada.
2. Compromís de la Direcció
En prova del seu compromís, la Direcció General aprova aquesta política, que es troba visible a les instal·lacions i es comunica a tot el personal, proporcionant el marc per establir i revisar objectius que permetin la millora contínua.
3. . Principis Generals
- Compliment normatiu: Garantir el compliment dels requisits legals i reglamentaris aplicables a les activitats, així com altres compromisos voluntaris.
- Satisfacció del client i parts interessades: Assegurar que els serveis oferts compleixen les expectatives de clients, empleats, proveïdors, el mercat i les entitats reguladores.
- Formació i conscienciació: Implementar programes de capacitació contínua per al personal, per tal de millorar-ne l’exercici en qualitat, medi ambient i seguretat de la informació.
- Compromís amb la millora contínua: Avaluar i millorar de manera continuada els processos interns per garantir una major eficiència i seguretat.
- Seguretat de la informació: Assegurar la confidencialitat, la integritat i la disponibilitat de la informació gestionada per l’organització, minimitzant riscos i assegurant la continuïtat dels sistemes.
- Gestió de riscos: Identificar, avaluar i tractar els riscos de seguretat de la informació, d’acord amb la metodologia establerta al sistema de gestió.
- Relacions amb clients i proveïdors: Mantenir un contacte continu amb clients i subcontractistes per millorar els serveis des del punt de vista de qualitat, satisfacció del client, impacte ambiental i seguretat de la informació.
- Capacitat de resposta: Garantir la continuïtat dels serveis crítics i una ràpida reacció davant d’incidents de seguretat.
- Gestió documental i comunicació: Mantenir una comunicació fluida i documentada tant internament com externament per assegurar el compliment de la normativa i la participació del personal.
4. Recursos i Responsabilitats
Per garantir l’èxit del sistema de gestió, la Direcció proporcionarà els recursos humans, tècnics i operatius necessaris per al funcionament i el manteniment periòdic correctes.
Aquesta política és de compliment obligatori per a tots els integrants de lorganització.
Aquest és un resum de la política original unida entre les normes que complim. Si es requereix la normativa completa, ho ha de demanar, es facilitarà als clients/proveïdors, que la requereixin, a l’adreça següent: acuenca@she.es